תכנון וארגון אירוע חינה

אירוע החינה הוא הפקה שלמה שדורשת השקעה לא פחותה מתכנון החתונה. בין הזמנת חברת ההפקה והתלבושות לחינה, הצלם, התקליטן, מגשי העוגיות ועוד כדאי לעצור רגע ולהכין רשימה מסודרת שכוללת את כל הדברים הקטנים והגדולים כך שתדעו כל הזמן באיזה שלב תכנוני אתם נמצאים. סדר וארגון יחסכו הרבה אנרגיה ובלבול ויצרו לכם חוויה חיובית מארגון האירוע המרגש. בנוסף כדאי להחליט מהם הדברים המהותייים יותר ומשם להתחיל כמו אולם לאירוע, חברת הפקה ותלבושות לחינה, תקליטן וכו, ולהתאים את הכל למספר המוזמנים ולתקציב הקיים.

אז איך מתחילים?

  1. תקציב - הדבר הראשון והכי חשוב הוא בעצם הגדרת תקציב ריאלי להפקת האירוע למי שמסתמך על השיקים שיגיעו, אנחנו  ממליצים לשים לב שעדיין יש אורחים שמעדיפים את הגישה המסורתית של הבאת מתנות ויש לקחת את זה בחשבון. 
  2. הגדרת רשימת המוזמנים - שלב בסיסי וחשוב שיש לו השפעה על בחירת המקום והעלויות הכרוכות בכך. בשלב זה צריך גם לבחון אורחים שלהם צריך להזמין מנות מיוחדות כגון אלרגניים / כשרות / טבעונות וכדומה.  
  3. אולם - אחת ההוצאות הגדולות בהפקת חינה היא האולם, ולכן כדאי שמציאת המיקום לחינה יהיה בין המשימות הראשונות שתבצעו. בחירת האולם מושפעת ממספר גורמים ביניהם כמות אורחים, מיקום, כשרות, תפריט מוצע והתאמת החלל להקמת אוהל חינה. 
  4. הפקה ותלבושות - לב ליבו של האירוע הוא חברת ההפקה שתפיק את החינה. ישנה חשיבות גדולה לסגנון אליו אתם מתחברים כאשר ישנם זוגות שמעדיפים עיצובי מפוארים ועיצוב החלל בשלמותו בעוד שאחרים מתחברים לסגנון צנוע יותר ועיצוב מינימליסטי. בכל מקרה חשוב שיהיה חיבור ברמה האישית וכמובן חיבור לסגנון העצובי.
  5. הזמנת תקליטן וצלם - המוסיקה בחינה היא נושא חשוב ומשמעותי להצלחת האירוע ולכן חשוב לבחור תקליטן שיתאים לסגנון האירוע ולתקציב שהוגדר לספק זה. בנושא הצלם יש חשיבות לצלם מנוסה בתחום שיודע מה מהלך העניינים בחינה כל שידע להתנהל ולתפוס אתת הרגעים המשמועיתיים ביותר. 
  6. פרטים משלימים - לאחר סגירת הדברים המהותיים נותר זמן לכל שאר הדברים החשובים כגון מגשי עוגיות לחינה, תכשיטים, הזמנות, אישורי הגעה, מזכרות לאורחים וכדומה.