עצות קטנות לזוג החינה

לפעמים עצות קטנות לזוג החינה יכולות לעשות הבדל גדול...
ריכזנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם להתארגן ולהיערך לערב החינה:

  1. פעמים רבות טקס החינה נובע מקשר עדתי רק של אחד מבני הזוג, כאשר השני כלל לא מעוניין בטקס ולעיתים אפילו אינו מודע למה שמצפה לו בערב החינה המיוחל. חשוב שתדברו כבר בשלב ההתארגנות ושתפו את בן או בת הזוג באופן התנהלות טקס החינה ובהתנהלותו. אחרי שלשניכם יהיה הרקע למה שמצפה ומה צריך לארגן יהיה קל יותר להערך לערב החינה.
  2.  השתדלו לבחור ביחד את אנשי המקצוע שיעבירו לכם את הערב. שיתוף ובחירה מאוחדת יבטיחו אנשי מקצוע שיקלעו לתאמכם ויאפשרו לכם לעשות תיאום ציפיות אחד עם השני ועם אנשי המקצוע וכך תרגישו נינוחים ורגועים יותר באירוע.
  3. בשביל ההורים אירוע החינה הוא יום מיוחד ומרגש אך אל תשכחו, החינה היא בהחלט שלכם ושלכם בלבד. למרות זאת נסו להיות קשובים לעצות ולנסיון של ההורים הנרגשים. יש להם ניסיון וידע והיו בטוחים שהם רוצים את הכי טוב בשבילכם. 
  4. לכו ביחד למדידות של תלבושות לחינה ולבחירת אוהל חינה מרוקאי המתאים ביותר לטעמכם.  יהיה הרבה יותר קל להחליט כשבן או בת הזוג יחוו את דעתם, ובכך תחסכו מעצמכם התלבטויות, זמן יקר ועוגמת נפש אם בן או בת הזוג לא התחברו לבחירה..
  5. בחרו חבר או קרוב משפחה שאתם סומכים עליו והטילו עליו משימות למהלך האירוע. המטרה היא שלא תהיו טרודים בהושבת מוזמנים, תשלום לאנשי מקצוע או טיפול בנושאים טכנים שיפריעו לכם ליהנות מיומכם המיוחד.
  6. אם נשאלתם על ידי המשפחות על מתנות לחינה לחתן ולכלה אותם אתם מעוניינים לקבל במהלך טקס החינה יידעו אותם ואל תתביישו לענות. באופן זה גם תקלו עליהם את הבחירה וגם תוכלו באמת ליהנות מהמתנה שקיבלתם ממשפחתכם החדשה. אם הנושא מביך אתכם נסו לפחות לתת כיוון להעדפתכם (זהב צהוב / זהב לבן / שעון וכד')
  7. והכי חשוב, אל תשכחו ליהנות ולהיות משוחררים, ערב החינה זה ה- אירוע להתפרק ולהשתחרר עם צבעים, דגמים, מוסיקה, ריקודים וכל מה שיעלה על דעתכם. אז קחו אתכם עצה או עצות קטנות לזוג החינה ושיהיה לכם אירוע מרגש ומיוחד. 

לסיכום:

ריכזנו לכן מספר עצות קטנות לזוג החינה שיכולות לעשות הבדל גדול בתהליך תכנון ערב החינה ובהתנהלות של זוג החינה. בפורטל החינות הילולה תוכלו ליהנות ממגון ספקים שיציעו לכם פתרונות, טיפים ושירותים לאירוע מושקע ומיוחד.