מהלך טקס החינה המרוקאי המיוחד

חלקה של הילולה הפקות הוא לדאוג לכם לכל הציוד הנדרש לטקס החינה תוך שימת דגש על יצירת אוירה אוטנטית מרוקאית בהתאם למנהגי העדה ותוך רגישות לרצונם של בני הזוג.

מיקום – את טקס החינה ניתן לערוך או באולם שהוזמן מראש ע"י הכלה והחתן, או בבית הוריהם בהתאם למקום שיש בביתם, ובהתאם לכמות המוזמנים וההשקעה. ניתן למצוא במדריכים השונים למתחתנים מקומות שונים שמותאמים מבחינת גודלם ועלויותיהם במיוחד לאירועי חינה שמופקים כאירוע מקדים לחתונה.

תלבושות חינה לכלה ולחתן - במהלך אירוע החינה, נהוג כיום שהכלה והחתן מחליפים תלבושות. אנחנו בהילולה הפקות מציעים לכם מגוון רחב של תלבושות מרוקאיות ביניהן תלבושות מרוקאיות מסורתיות ואוטנטיות וכן תלבושות מרוקאיות שמתאימות לקהל שמעוניין בשימור מיטב המסורת תוך שילוב בנגיעה מודרנית. אנחנו בהילולה הפקות נהיה קשובים לרצונותיכם תוך שימור על אופי האירוע על כל המשתמע בכך ונייעץ לכם על התלבושות השונות. במהלך טקס החינה כאמור, נהוג להחליף 3 תלבושות כאשר ככל שהאירוע מתקדם לעבר טקס מריחת החינה, כך התלבושות נהיות יותר ויותר ססגוניות, מעוטרות, ומשולבות בצבעי בורדו, ארגמן ושילובי זהב שונים.

על מנת להתרשם ממגוון התלבושות השונות כנסו לגלריית תלבושות חתן כלה, או גלריית תלבושות מרוקאיות לאורחים שבאתר, וניתן לתאם פגישה עם צוות הילולה במהלכה תוכלו לבחור ולמדוד את התלבושות השונות שמעוצבות בהתאמה לכלה ולחתן, בהתאם לטעמכם האישי.

 תלבושות מרוקאיות לאורחים - גם האורחים החוגגים אתכם את הילולת החינה יוכלו להתלבש במגוון תלבושות הילולה המרוקאיות המסורתיות והססגוניות .

כניסות מיוחדות לכלה ולחתן - כחלק מהאירוע נהוג לקבל את החתן והכלה בכניסה מיוחדת לאולם, לרחבת הריקודים או לטקס החינה שנערך באוהל, צרו איתנו קשר כדי לקבל פרטים אודות הכניסות המיוחדות של הילולה בטקס החינה.