טיפוח ואסטתיקה לחינה

מראה עור זוהר ורענן הוא הבסיס למראה נוצץ והבסיס לאיפור מוצלח ודורש טיפול והכנה מראש, לכן מספר חודשים עוד לפני החינה הקפידי על מספר דברים שיעזרו לך לשמור על טיפוח העור לקראת החינה והחתונה הקרבות. בשביל מראה בריא ורענן חשוב מאוד לשמור על תזונה נכונה ובעניין זה תוכלי להיוועץ עם תזונאית להתאמת התפריט הנכון המאוזן והמתאים בשבילך, חשוב לאמץ לעצמך הרגל של שתיית מים מרובה ובעניין זה תוכלי לעשות לך תזכורות במכשיר הנייד או באווטלוק לשתיית שתי כוסות מים בכל שעה, או פשוט לדאוג להיצמד לבקבוק מים כל היום  ואם זה לידך וודאי שלא תתעצלי או תשכחי לשתות.

פעילות גופנית גם היא חשובה להמרצת הדם ומראה רענן ולכן אם תצליחי לאמץ לעצמך הרגל של הליכה משך שעה ביום, למרות שאת עמוסה והיום שלך גדוש ע מעל לראש תופתעי לגלות בכמה אנרגיות וחיוניות תתמלאי שיעזרו לך לתפקד ולשמור על אנרגיות.  שינה מספקת היא דבר שמאוד חשוב למראה העור ולתחושה הכללית, וגם אם את מאוד רוצה לסיים את רשימת המוזמנים אל תוך הלילה ולישון רק שעתיים לפני העבודה השתדלי לישון היטב ולמלא עצמך באנרגיות כך גם עורך יודה לך וגם היעילות שלך תשתפר פלאים.

על עור הפנים שלך תוכלי לשמור על ידי הקפדה על ביקורים אצל קוסמטיקאית, חשוב שלא להתחיל יום לפני אירוע החינה כשי שלא יתעוררו פתאום דברים חדשים בעור, אלא להתחיל מספר חודשים לפני שהרי הליך אבחון העור גם הוא לוקח זמן ואם פנייך דורשות שיקום גם זה תהליך שאינו בן יום.

כיום תוכלי למצוא מגוון טיפולי פנים אצל קוסמטיקאיות, בחרי את הטיפול המתאים עבורך, והשתדלי ככל שניתן שהקוסמטיקאית תהיה ממוקמת במקום שנוח לך להגיע אליו כדי שלא תתעצלי להקפיד ולהגיע בתירוצים שונים.

אם את מעדיפה לטפח את פנייך לבד איגדנו כמה טיפים עבורך שלא דורשים עבודה רבה והתוצאות הן נפלאות:

הקפידי לרחוץ את פנייך וצווארך עם סבון פנים כדי להסיר את כל שאריות הלכלוך והאיפור ולתת לעור הפנים לנשום. חשוב להקפיד על כך בבוקר כשאת קמה ובלילה לפני שאת הולכת לישון. בשום אופן לא לישון עם שאריות איפור על הפנים וכדי להשלים את תהליך הסרת האיפור השתמשי במסיר איפור.

לאחר שניקית את עור פנייך וצווארך הקפידי למרוח קרם לחות להזנת העור בלחות, שימי לב שיש קרמים ליום עם מקדם הגנה מנזקי השמש וקרמים ללילה. בנוסף מומלץ לשים קרם עיניים גם ביום וגם בלילה והכול לפי סוג עורך.

אמצי לעצמך יום פינוק בשבוע בו לאחר שתרחצי את פנייך וצווארך עם סבון פנים עשי לעצמך טיפול מסיכה ביתי לפנים ואם כבר לפנים אז למה לא להשקיע בשיער. נשים רבות מזלזלות בצוואר אבל חשוב לדעת שהצוואר הוא חלק בלתי נפרד ממראה עור הפנים, אז הקפידי למרוח גם את צווארך במסיכה כדי לשמור על חיוניות ומראה העור.

אם את מכורה לים ולשיזוף שימי לב שלפני האירוע את לא שורפת את עור פנייך בשמש כדי להימנע מקילופים, קילופי עור הם אתגר קשה גם למאפרים הטובים ביותר, אז הקפידי על כובע בים, ישיבה בצל וקרם עם מקדם הגנה גבוהה, גם אם כל גופך שזוף בעזרת איפור נכון תוכלי להעניק לפנייך ששמרת עליהם מהשמש מראה אחיד ושזוף.