חינה במסיבת רווקות

מסיבת הרווקות הפכו להפקות מושקעות ומקוריות בו חברותיה של הכלה משקיעות ומפנקות את הכלה בטקס חינה במסיבת רווקות מיוחד ומהנה רגע לפני כניסתה לחופה.  כדי להפיק מסיבה סוחפת, מיוחדת ואותנטית אתן חייבות לשלב טקס חינה מקורי ומושקע שיכניס אתכן לאווירה ויעניק מימד נוסף למסיבת הרווקות.

איך משלבים חינה במסיבת רווקות?

את טקס החינה ניתן לשלב כהפעלה המרכזית של מסיבת הרווקות, בשילוב עם הפעלות נוספות או ביחד עם ערב המקווה. עבור כלות רבות שלא התאפשר להן לערוך מסיבת חינה זו התגשמות חלום וזכיתי לראות את האושר הרב שלהן במהלך השנים כנערך להן טקס חינה במסיבת הרווקות. את החינה במסיבת הרווקות ניתן לעשות גם בהפתעה לכלה כדי הוסיף אלמנט מתח ולהעצים את ההתרגשות.

איזה חבילות יש לשילוב חינה במסיבת רווקות?

  • ישנן מספר חבילות לעריכת חינה במסיבות רווקות. האפשרות המצומצמת יותר כוללות החלפת תלבושות מרוקאיות לחינה מושקעות ויפהפיות לכלה, ותלבושות לחברות הכוללות כפתאן מרוקאי מקורי בשלל צבעי וסגנונות וסרט מיוחד לראש. 
  • בנוסף יש אפשרות לחינה במסיבת רווקות מושקעת ומלאה הכוללת גם עיצוב של המקום ושילוב פינת ישיבה מרוקאית לחינה, וכמובן שהמסיבה כוללת טקס חינה אמיתי עם מריחת חינה והמון המון כיף.
  • למי מכן שמעוניינות להעלות את הרף  יש אפשרות להזמין מגשי עוגיות מרוקאיות ככיבוד למוזמנות, או כשי לכל משתתפות בטקס החינה במסיבת הרווקות. אפשר גם להזמין מגשי מופליטות וספינג' משגעים להעצמת החוויה והאותנטיות.

מתי מקיימים את טקס החינה במסיבת הרווקות?

  • ישנן מסיבות רווקות בהן החברות בוחרות להתחיל את המסיבה עם טקס חינה ולהפתיע את הכלה כשהיא מגיעה. למעשה במסיבה מסוג זה כולן מגיעות לפני הכה ומתלבשות וכשהיא מגיעה (עם עיניים מכוסות) מקבלים אותה בשירים מסורתיים ואז ההפתעה וההתרגשות עצומה.
  • אפשרות נוספות לאילו שלא עורכים אירוע חינה נפרד, להזזמין את הכלה והחתן להתחיל את המסיבה בטקס חינה שאחריו החתן ילך והבנות תמשכנה לחגוגו את מסיבת הרווקות. 
  • אפשרות נוספת היא לחגוג חינה במסיבת רווקות בסוף המסיבה ללאחר שכולן אחרלו וערכו פפעילויות שתוכננו למסיבה. וכך המסיבה מסתיימת בטקס חגיגי מלא ברכה, שמחה ואנרגיות טובות.

בחברות רבות כל האפשרויות קיימות ואפשרויות, וניתן להתאים את שילוב החינה במסיבת הרווקות לכל תקציב, רצון משאלה וצורך.