איך מכינים מגשי עוגיות לחינה

לאחר שריכזתם מגוון של עוגיות הצטיידו במגשים מעוצבים בהם תשימו את העוגיות. בחנויות הכלים החד פעמיים תוכלו למצוא מגשים בעיצובים שונים ובצבעים שונים, השתדלו להתאים את המגשים לעיצוב הכללי של האירוע, כך שאם המוטיב החוזר באירוע הוא זהב כדאי לקנות מגשים מוזהבים.

סדרו את העוגיות במגשים בצורה מסודרת ומעוצבת, כך למשל התחילו בקצוות המגש ושימו שני סוגי עוגיות מרוקאיות לסירוגין  אחת אחרי השנייה במעגל, וכך התקדמו במעגלים לתוך פנים המגש עד שתמלאו את כולו. 
השתדלו לשים כמה שיותר סוגים שונים של עוגיות כדי לשמור על מגוון. הכינו ניירות צלופן לאריזת המגשים, כיום בנוסף לניירות צלופן שקופים תוכלו למצוא ניירות שלופן עם עיטורים או כיתובים כגון "מזל טוב" שיכולים להתאים לאירוע שלכם. קישרו את ניירות הצלופן והשאירו אחרי הקשר מהנייר לצורך עיטור. בחרו סרטים לקשירה שיתאימו גם הם לצבע המגשים, לצבעי עיטור האירוע או לצבעי התלבושות שבחרתם.

טיפים – תוכלו להדביק מדבקות עם כיתובי "מזל טוב" על ניירות הצלופן, או לצרף פתקיות עם כיתוה "החינה של ___" או תודה שהשתתפתם".

את המגשים מסדרים בשולחן נפרד שמוקדש רק להם, כדאי לדאוג גם לעיצוב השולחן במפות ובדים בצבעים תואמים, אפשר לפזר נרות צבעוניים, או פרחים על השולחן לעיצוב ועיטור.

הילולה הפקות מציעים במסגרת חבילות החינה עיצוב מיוחד לשולחן העוגיות המרוקאיות בשלל בדים וכלי נחושת מסורתיים.